دستورالعمل های جدید FDA در مورد ضد آفتاب: چگونه در تابستان به بهترین وجه از پوست خود محافظت کنیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 69
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 22
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 22
:: بازدید ماه : 1093
:: بازدید سال : 2492
:: بازدید کلی : 11819

RSS

Powered By
loxblog.Com

womanbeauty

افرادی که قصد دارند زمان زیادی را در آفتاب تابستان سپری کنند ، ممکن است بخواهند به مقررات پیشنهادی جدید ضد آفتاب توجه کنند.

در اوایل سال جاری ، سازمان غذا و دارو (FDA) قانون پیشنهادی را اعلام کرد که مقررات مربوط به اکثر محصولات ضد آفتاب فروخته شده در ایالات متحده را به روز می کند.

هدف به روزرسانی ضد آفتاب بدون نسخه پزشک (OTC) و بدون نسخه پزشک بود که از قبل تاییدیه FDA را ندارند با آخرین تحقیقات علمی برای اطمینان از دستیابی به موثرترین روش های محافظت از پوست.

اعلامیه قابل توجه بود زیرا دستورالعمل های FDA برای ضد آفتاب ها طی چند دهه به روز نشده است.

دکتر اسکات گوتلیب ، کمیساریای FDA ، در یک خبر مطبوعاتی در فوریه گفت: "اقدام امروز یک گام مهم در تلاشهای مداوم FDA برای در نظر گرفتن علم روز برای اطمینان از ایمنی و اثربخشی ضد آفتابها است." "پیشنهادی که ما ارائه داده ایم کیفیت ، ایمنی و کارایی ضد آفتاب هایی را که آمریکایی ها هر روز استفاده می کنند ، بهبود می بخشد. ما به کار با صنعت ، مصرف کنندگان و ذینفعان بهداشت عمومی ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که تعادل درستی برقرار خواهیم کرد. "

دستورالعمل های جدید چیست؟
دقیقاً دستورالعمل های جدید ضد آفتاب چیست؟

این پیشنهاد با اطمینان از اینکه ضد آفتاب ها به طور کلی به عنوان ماده ایمن و موثر (GRASE) شناخته می شوند با دو ماده انسداد خورشید - اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم - برای استفاده به اندازه کافی ایمن شناخته شده است.

FDA همچنین پیشنهاد کرد که حداکثر فاکتور محافظت در برابر آفتاب (SPF) از 50+ به 60+ افزایش یابد تا بهترین محافظت را داشته باشد. ضد آفتاب هایی که دارای SPF 15 یا بالاتر هستند لازم است از محافظت از طیف وسیع استفاده کنند.

اسپری ها ، روغن ها ، لوسیون ها ، کرم ها ، ژل ها ، کره ها ، خمیرها ، پمادها و چوب ها فرم های دوز رسمی مجازات FDA برای ضد آفتاب ها هستند. در حال حاضر ، پودرهایی پیشنهاد می شوند که می توانند واجد شرایط درج شوند ، اما در انتشار این شرط لازم است که داده های اضافی مورد نیاز باشد. و پیشنهاد می شود که برچسب های محصولات ضد آفتاب نیز بهبود یابد.

FDA اظهار می دارد که برچسب ها باید برای مصرف کنندگان واضح تر باشد ، اطلاعاتی مانند مواد فعال در جلوی بسته را مشخص می کند تا ضد آفتاب ها بیشتر شبیه سایر داروهای OTC باشد.

همچنین پیشنهاد شده است که این برچسب ها شامل اعلانی درباره هشدار سرطان پوست و پیری پوست برای محصولاتی است که اثبات نشده است که از سرطان پوست جلوگیری می کنند.

مطالعه بیشتر: بهترین برندهای کرم ضد آفتاب

چرا ضد آفتاب مهم است
سرطان پوست شایعترین شکل سرطان در سراسر کشور است ، با 1.6 میلیون مورد جدید در سال 2015 گزارش شده است. از هر 100000 نفر ، 22 ملانومای جدید پوست گزارش شده است که دو مورد از 22 مورد منجر به مرگ می شود ، مراکز کنترل بیماری و گزارش های پیشگیری

سه نوع مختلف سرطان پوست وجود دارد: کارسینوم سلول بازال ، کارسینوم سلول سنگفرشی و ملانوم.

شایعترین کارسینوم سلول پایه ، معمولاً به سایر قسمتهای بدن گسترش نمی یابد ، اما هنوز هم توصیه می شود که برداشته شود.

سرطان سلول سنگفرشی می تواند به سرعت گسترش یابد و در صورت ابتلا به بیماری بهبود یابد.

کلینیک مایو گزارش می دهد ، کشنده ترین نوع سرطان پوست ، ملانوم است که در صورت عدم ابتلا به بیماری ، درمان آن دشوار است.

ضد آفتاب ، کوتاه از اجتناب از آفتاب ، بهترین ابزاری است که می توانید برای محافظت از خود در برابر سرطان پوست استفاده کنید.

دکتر ویلیام دبلیو هوانگ ، دکتر ، دانشیار و مدیر برنامه اقامت در دانشکده پزشکی ویک فارست در کارولینای شمالی ، به Healthline گفت که ضد آفتاب به طور کلی باید حدود 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب قرار گیرد و حداقل هر دو ساعت یک بار دوباره استفاده شود. 

هوانگ گفت: "مردم در مورد استفاده از ضد آفتاب بهتر می شوند اما می توانند در مورد استفاده مجدد از ضد آفتاب فراموش كنند." "اگرچه صورت ناحیه ای حساس از بدن است ، اما به دلیل قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا UV بنفش در طول زندگی مستعد آسیب UV (ماورالبنفش) و ایجاد سرطان پوست است. بنابراین ، با مقدار ضد آفتابی که استفاده می کنید لیبرال باشید. "

راه های محافظت از خود
دکتر امی کسوف ، دکتر ، متخصص پوست در کلینیک کلیولند در اوهایو ، به Healthline گفت که او دوست دارد هنگام خارج شدن از منزل ، ضد آفتاب را با لباس ضد آفتاب ترکیب کند تا دیگر نگران استفاده مکرر در مناطق حساس مانند صورت نباشد. ، دستها و پاها

اغلب اوقات ، حتی با بهترین نیت ، افراد هنگام استفاده از ضد آفتاب ، از قسمتهای حساس مانند پلک ، لب و گوش چشم پوشی می کنند.

کسوف گفت که وقتی نوبت به پلک می رسد ، به عنوان مثال ، "عینک آفتابی 100 درصد با اشعه ماوراlet بنفش (UV) با تکه های کناری گسترده تر" معمولاً برای محافظت از شقیقه ها مثر است.

وی همچنین توصیه می کند به جای استفاده از کرم یا لوسیون از چوب ضد آفتاب در پیشانی استفاده کنید ، که به راحتی می توانید در چشم شما چکه کرده و باعث تحریک شود.

در مورد اسپری های ضد آفتاب چطور؟ کسوف می گوید که آنها پوشش پایدار مطلوبی را ارائه نمی دهند و توصیه می کنند از کرم های ضد آفتاب در فرم دیگری برای نتایج بهتر استفاده کنید.

یکی دیگر از مناطق حساس که مردم اغلب با ضد آفتاب از دست می دهند لب ها است.

کسوف گفت: "بیشتر محصولات لب ما حاوی SPF نیستند و اغلب می توانند با رنگدانه ها و نرم کننده هایی که در آنها وجود دارد نفوذ آفتاب را به این منطقه افزایش دهند." "لب پایین به ویژه حساس است و بنابراین در خارج از منزل در برابر لب شما محافظت در برابر آفتاب ضروری است."

هوانگ افزود: افرادی که پوست حساس دارند ممکن است به جای جاذب های شیمیایی که به داخل پوست نفوذ می کنند ، به دنبال ضد آفتاب هایی باشند که حاوی مسدود کننده های فیزیکی مانند اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم باشد.

"ضد آفتاب باید در یک مکان خشک و خنک نگهداری شود زیرا گرما می تواند به تدریج ضد آفتاب را از بین ببرد. همچنین تاریخ انقضا در محصولات ضد آفتاب را بررسی کنید زیرا برای همیشه دوام ندارند. "

دکتر جنیفر لوکاس ، دکتر ، متخصص پوست در کلینیک کلیولند ، گفت که مردم باید عادت کنند که هر روز ضد آفتاب بزنند ، حتی وقتی که بیرون هوا ابری است.

دکتر جنیفر استین ، MD ، متخصص پوست در NYU Langone Health در شهر نیویورک نیز اشاره کرد که افراد گاهی اوقات در لبه لباس خود دچار سوختگی جدی می شوند.

وی گفت این به این دلیل است که ممکن است مردم مایل به استفاده از ضد آفتاب روی لباس حمام خود نباشند. وقتی صحبت از این شد ، او گفت نگرانی از ایجاد لک ملایم روی لباس خود را کنار بگذارید تا مطمئن شوید که از پوست خود در نزدیکی این مناطق آسیب پذیر محافظت می کنید.

"بسیاری از محصولات خوب برای استفاده وجود دارد. کسوف گفت: "بهترین محصولات آنهایی هستند که در واقع مورد استفاده قرار می گیرند ، بنابراین مهم است که چیزی را که با آن احساس راحتی می کنید پیدا کنید و آن را در هر جایی که لازم دارید قرار دهید - در ماشین خود ، کیسه های گلف ، کیسه های تمرین". "همچنین ، مخلوط کردن آن با لباس های ضد آفتاب ، کلاه ، عینک آفتابی ، جلوگیری از آفتاب ظهر ، سایه و سایر استراتژی ها به طور کلی بهترین نتیجه را دارد."

در کرم ضد آفتاب چه چیزی را جستجو کنیم
با دستورالعمل های پیشنهادی جدید FDA ، هنگام خرید یک ضد آفتاب خوب به دنبال چه چیزی باشید؟

استین گفت که شما همیشه باید از ضد آفتاب با SPF حداقل 30 استفاده کنید و دارای برچسب "طیف گسترده" باشد ، به این معنی که هم از اشعه ماوراio بنفش A (UVA) و هم از اشعه ماوراio بنفش B (UVB) محافظت می کند.

"حتما یک ضد آفتاب با بو انتخاب کنید و احساس کنید می خواهید استفاده کنید. مهم نیست که کرم ضد آفتاب چقدر موثر است اگر هرگز آن را خارج نکنید و استفاده نکنید. "

هوانگ گفت علاوه بر خطر سرطان پوست ، انگیزه دیگری برای خرید ضد آفتاب این است که اشعه ماورا بنفش می تواند پوست شما را زودرس پیر کند.

هوانگ استین را تکرار کرد که شما باید به دنبال کرم ضد آفتاب با طیف گسترده ای باشید که دارای SPF بالایی است. SPF 30 تا 50 برای استفاده روزمره به خوبی کار می کند ، اما هوانگ وقتی قصد دارید مدت طولانی بیرون باشید ، SPF 50+ را پیشنهاد می کند.

وی گفت: "اگر فعالیت خاصی دارید یا عرق می کنید یا شنا می کنید ، ممکن است بخواهید ضد آفتاب ضدآب یا ضد آب پیدا کنید."

هوانگ گفت: "یافتن ضد آفتاب مناسب می تواند کمی شبیه یافتن خمیر دندان مناسب باشد." "اگر یک مورد با محافظت مناسب پیدا کنید ، در نهایت می تواند به اولویت شخصی برسد."

کسوف گفت که پایین ترین سطح ، نوآوری در تحقیقات ضد آفتاب می تواند به مجموعه متنوعی از محصولات موجود منجر شود.

وی گفت: "حتی ممکن است مکمل های خوراکی وجود داشته باشد که به کاهش حساسیت به آفتاب کمک می کند ، اما داروها و برخی مکمل ها ممکن است حساسیت به آفتاب را افزایش دهند ، مانند آنتی بیوتیک ها و دیورتیک ها ، بنابراین احتیاط بیشتری لازم است."

وقتی صحبت از آن می شود ، هرگز نمی توانید در زیر نور آفتاب خیلی مراقب باشید.

هوانگ گفت که اگرچه توجه زیادی به محافظت از پوست در ماههای گرم سال معطوف شده است ، اما خطر سرطان پوست در تمام سال ادامه دارد.

وی گفت: "مردم باید 365 روز در سال ضد آفتاب استفاده كنند - نه تنها در روزهای آفتابی و گرم." "حتی در یک روز ابری ، 70 تا 80 درصد از اشعه ماورا بنفش می تواند از طریق آن ایجاد شود."

خط آخر
در ماه فوریه ، FDA یک حکم پیشنهادی را برای دستورالعمل های جدید ضد آفتاب منتشر کرد.

این اولین تغییر بزرگ در دستورالعمل های ضد آفتاب در چند دهه گذشته بود.

FDA طیف وسیعی از قوانین را پیشنهاد می کند ، از برچسب های شفاف تر بسته ها تا مواد ایمن تر که برای ساخت کرم های ضد آفتاب استفاده می شود تا حداکثر سطح SPF بالاتر که در بازار موجود است.

سرطان پوست شایع ترین شکل سرطان در ایالات متحده است و سالانه منجر به بیش از 1 میلیون مورد جدید سرطان می شود.

متخصصان پوست برای محافظت از مناطق حساس و فراموش شده مانند گوش ها ، لب ها ، پلک ها و لبه های اطراف لباس ، استرس می گیرند.

هنگام بیرون رفتن از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید و حدود نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب استفاده کنید.

پزشکان از مردم می خواهند که هر دو ساعت که بیرون از خانه می گذرانید دوباره ضد آفتاب بزنند و اگر قصد گذراندن مدت زمان طولانی در آفتاب را دارید ، از SPF بالاتر از 50 استفاده کنید.

منبع:https://www.healthline.com/health-news/new-fda-rules-on-sunscreen#The-bottom-line




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: